payamgps.com

خریدار تکرار کننده و ریپیتر

خریدار تکرار کننده و ریپیتر

دستگاه های تکرار کننده و ریپیتر می توانند باعث کاهش قطعی تماس ها و بالا رفتن عمر باتری دستگاه موبایل شوند. “پیام ضایعات” در راستای خرید و فروش انواع ضایعات و دستگاه های دست دوم خریدار دستگاه های دست دوم و همچنین خریدار تکرار کننده و ریپیتر دست دوم می باشد. جهت فروش دستگاه یا دستگاه های ریپیتر خود به صورت دست دوم  وعمده کافیست از خدمات “پیام ضایعات ” جهت خرید منصفانه انواع ضایعات استفاده نموده و با کارشناسان پیام ضایعات با شماره 09121394944 (کلیک جهت تماس) تماس حاصل فرمایید.

⚪️ریپیتر(تکرار کننده سیگنال) چیست؟

ریپیتر(تکرار کننده سیگنال) یک تکرار کننده سلولی می باشد که به عنوان یک دستگاه تقویت سیگنال تلفن شناخته می شود. ریپیتر می تواند با سیستم فول داپلکس سیگنال های BTS را به موبایل و بالعکس انجام نماید. ریپیترها می توانند با کمک یک آنتن سیگنال ضعیف را جذب نماید و آن را به نزدیک ترین طبقه آنتن بفرستد. بعد از آن با کمک یونیت های دیگر می تواند سیگنال ها را به تقویت موردنظر برساند.

⚪️تکرارکننده یا ریپیترموبایل چیست؟

وجود برج های بلند و همچنین ساخت و ساز های زیاد در شهرها و یا دور بودن امکانات از روستاها باعث ضعیف شدن سیگنال موبایل ها شده است. برای تقویت این ارتباطات نیاز به دستگاه تقویت آنتن موبایل و یا ریپیتر موبایل می باشد که بتواند سیگنال رادیویی را در فرکانسی از BTS دریافت نموده و آن را به صورت دو طرفه تقویت کند.

ریپیتر موبایل یا همان تکرار کننده در واقع همان تقویت آنتن موبایل است ولی فرقی که با آن دارد این است که در ریپیترها توان خروجی پنج وات بیش تر از قبلی می باشد. این دستگاه ها می توانند فضاهای بزرگ را پوشش دهند. از این ریپیترها در جاده ها، معادن، روستاها  و یا محیط های صنعتی بزرگ استفاده می شود و می تواند پاسخ گوی نیاز افراد در مشاغل مختلف باشد و رضایت آن ها را جلب نماید.

⚪️کارایی یک ریپیتر یا تکرار کننده چیست؟

شما زمانی که در موبایل خود سیگنال یا همان آنتن موبایل را ندارید گوشی شما در جستجوی آنتن می تواند برای سلامتی شما خطراتی را ایجاد نماید و همینطور عمر باتری گوشی شما را به حداقل می رساند. زیرا در موبایل با سیگنال ضعیف جستجو برای پیدا کردن سیگنال بیش تر می شود و این می تواند برای افراد مضرر باشد.

با نصب کردن یک ریپیتر موبایل خواهید توانست در پوشش های جاده ای و یا روستایی که نیاز به پوشش چند کیلومتری می باشد با دستگاه های با وات بالا از خدمات ریپیترها استفاده نمایید و با خیالی راحت و عملکرد فوق العاده سیگنالی بالا را تجربه نمایید.

⚪️استفاده از تکرار کننده و ریپیتر موبایل در روستاها

از تکرار کننده و ریپیترهای موبایل جهت رفع نمودن مشکلات در آنتن دهی موبایل در یک روستا و یا شهرک های دور افتاده که از دکل های مخابراتی دور می باشند، استفاده می شود. با نصب این ریپیترها دیگر مشکلات آنتن دهی در روستا و شهرک ها وجود نخواهد داشت و افراد به راحتی هم مکالمه عالی و هم اینترنت پرسرعت و بدون قطعی داشته باشند و دیگر تجربه ضعیف بودن سیگنال یا قطع شدن تمای را نداشته باشند.

⚪️خریدار تکرار کننده و ریپیتر

در صورتی که شما هم قصد دارید دستگاه تکرار کننده و ریپیتر خود را به فروش برسانید می توانید با شماره های پیام ضایعات که خریدار انواع دستگاه های معیوب و ضایعاتی و همچنین خریدار دستگاه تکرار کننده و ریپیتر آنتن موبایل می باشند، اعتماد نموده و با شماره 09121394944 (کلیک جهت تماس) تماس حاصل فرمایید. پیام ضایعات بهترین خریدار دستگاه های معیوب و دست دوم و ضایعاتی می باشد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *