payamgps.com

خریدار انواع آنتن قارچی

خریدار انواع آنتن قارچی

شرکت “پیام ضایعات” در راستای خرید و فروش انواع ضایعات و دستگاه های دست دوم خریدار انواع آنتن قارچی و همچنین خریدار آنتن های تقویت موبایل دست دوم می باشد. جهت فروش آنتن یا آنتن های قارچی خود به صورت دست دوم وعمده کافیست از خدمات “ پیام ضایعات ” جهت خرید منصفانه انواع ضایعات استفاده نموده و با کارشناسان پیام ضایعات با شماره ۰۹۱۲۱۳۹۴۹۴۴ (کلیک جهت تماس) تماس حاصل فرمایید.

⚪️تقویت سیگنال موبایل با آنتن تقویت کننده موبایل

بسیاری از افراد در زندگی روزمره خود از نداشتن آنتن در موبایل خود شاکی شده و فکر می کنند که راهکاری برای این کار وجود ندارد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه هم تحولات بزرگی ایجاد شده است. با کمک انواع دستگاه ها و همچنین آنتن های تقویت کننده های سیگنال موبایل شما می توانید باز هم تجربه یک مکان پر از سیگنال را داشته باشید و از بالا بودن کیفیت تماس و اینترنت موبایل همراه خود لذت ببرید.
آنتن های تقویت موبایل در انواع مختلف تولید شده و با قدرت های متنوعی در اختیار افراد در مکان های عمومی و یا خصوصی قرار گرفته اند و توسط متخصصین این امر در مکان موردنظر مشتریان نصب خواهد شد. با این آنتن ها دیگر نیازی به جستجوی سیگنال جهت از دست دادن تماس نخواهد بود و کیفیت تماس بالا خواهد رفت.

⚪️آنتن قارچی برای چه مکان هایی مناسب است؟

  • آنتن قارچی می تواند با قدرت بالا در واحدهای تجاری، اداری و مسکونی کارایی داشته باشد. این آنتن ها می توانند با ایجاد نمودن پوشش 360 درجه ای یک نمونه عالی به عنوان فرستنده برای انواع دستگاه های تقویت کننده امواج موبایلی در مکان های دور از سیگنال موبایل باشد.
  • جهت نصب کردن و راه اندازی این آنتن ها نیاز است که هر یک از تقویت کننده های آنتن موبایل را به همراه کابل خریداری نمایید. این آنتن های قارچی راه کاری موثر برای جلوگیری از قطع شدن تماس های تلفنی بوده و افراد می توانند بدون قطع شدن اینترنت و یا آنتن موبایل خود ارتباطات را به صورت لحظه ای داشته باشند و هیچ تماسی را از دست ندهند.
  • تفاوت آنتن معمولی با آنتن قارچی
  • قدرت آنتن های معمولی جهت تقویت سیگنال موبایل قدرتی معادل 1 الی 2 db می باشد و این در حالی است که آنتن های قارچی جهت تقویت سیگنال موبایل قدرتی دوبرابر مدل های ساده دارند.

⚪️خریدار انواع آنتن قارچی

آنتن های تقویت موبایل در مدل ها و شکل های مختلفی خرید و فروش می شود و شرکت پیام ضایعات انواع مدل های آن را خریداری می نماید. پس در صورتی که شما هم قصد دارید آنتن قارچی خود را به فروش برسانید می توانید با شماره های پیام ضایعات که خریدار انواع آنتن قارچی معیوب، ضایعاتی و همچنین خریدارآنتن تقویت موبایل می باشند، اعتماد نموده و با شماره ۰۹۱۲۱۳۹۴۹۴۴ (کلیک جهت تماس) تماس حاصل فرمایید. شرکت پیام ضایعات بهترین خریدار دستگاه های معیوب، دست دوم و ضایعاتی بوده و سابقه طولانی در خریداری انواع اجناس ضایعاتی به صورت کاملاً منصفانه خواهد داشت.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *