payamgps.com

خریدار ضایعات ماینر

خریدار ضایعات ماینر

در حال حاضر با زیاد شدن و پرطرفدار شدن خرید ارزدیجیتال و ماینینگ دستگاه هایی به نام ماینر خرید و فروش می گردد. “پیام ضایعات” در راستای خرید و فروش انواع ضایعات و دستگاه های دست دوم خریدار دستگاه های دست دوم و ضایعات ماینر هم می باشد. کافیست از خدمات “پیام ضایعات ” جهت خرید منصفانه انواع ضایعات استفاده کرده و با کارشناسان پیام ضایعات با شماره های ۰۹۱۲۴۷۱۰۸۲۷۰۲۱۴۴۱۲۶۹۲۶(کلیک جهت تماس) تماس حاصل فرمایید.

🔷دستگاه ماینر چیست؟

دستگاه های ماینر که جهت استخراج ارزهای دیجیتال به کار می رود بسیار تنوع دارند و در سراسر جهان به صورت گسترده ای خرید و فروش می گردد. دستگاه های دست دوم ماینر هم خریدار ویژه ای دارد که در صورتی که افرادی نیاز به فروش آن ها داشته باشند می توانند آن را به فروش برسانند.

🔷انواع دستگاه ماینر

می توانیم بگوییم که به صورت کلی 4 دستگاه ماینر داریم که طبق آن دسته بندی خواهد شد.

🔺پردازنده مرکزی (سی پی یو)

اولین دستگاه های ماینر پردازنده مرکزی یا همان سی پی یو ها بودند که بسیار پرطرفدار بودند و برای استخراج کردن ارز استفاده می شد. با وارد شدن دستگاه های جدیدتر افراد بیش تر سمت موارد جدید رفتند.

🔺پردازنده گرافیکی یا جی پی یو

دستگاه ماینر پردازنده گرافیکی مانند پردازنده مرکزی در استخراج ارزها طرفدار زیادی داشت و در اوایل بسیاری از افراد به سراغ آن ها می رفتند. البته این روش خیلی کم استفاده می شود و در ارزهایی استفاده می شود که با صرفه باشد.

🔺دستگاه FPGA

دستگاه سوم ماینر FPGA نام دارد که به دو دستگاه دیگر بهتر بوده و عملکرد بهتری را ارائه می دهد.دستگاه های FPGA تا قبل از وارد شدن آی سیک بسیار محبوب بودند و افرادی که زیادی از این مدل استفاده می نمودند. این دستگاه از لحاظ مصرف برق و همچنین قدرت از دو نوع قبلی بسیار باصرفه تر بودند و جای خود را باز نمودند.

🔺دستگاه آی‌سیک

دستگاه آی سینک از بعد از مدل FPGAوارد بازار شد و در سطح خیلی بالایی به نسبت آن قرار گرفت. پرقدرت بودن، مصرف کمتر برق و با صرفه بودن آن مردم را ترغیب نمودکه از این مدل برای استفاده و استخراج ارز دیجیتال استفاده نمایند.

💰خریدار ضایعات ماینر

اگر شما هم نیاز به فروش دستگاه های استخراج رمز ارزهای بیت کوین و ارزهای دیجیتال دارید می توانید با شماره های پیام ضایعات که خریدار انواع دستگاه های معیوب و ضایعاتی و همچنین خریدار ضایعات ماینر می باشند اعتماد نموده و با شماره های ۰۹۱۲۴۷۱۰۸۲۷۰۲۱۴۴۱۲۶۹۲۶(کلیک جهت تماس) تماس حاصل فرمایید. پیام ضایعات بهترین خریدار دستگاه های معیوب و دست دوم و ضایعاتی می باشد.

  • ژانویه 20, 2021
  • Posted By admin

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *